onsdag den 13. marts 2013

Hvornår er man en gammel kusse?!




Jeg lystrer navnet Ældstekussen med stolthed. Ingen tvivl om det. Jeg ved at der ikke ligger andet bag end det simple faktum, at jeg er den ældste i en flok kusser der alle befinder sig i de, engang, trendy 20'ere. Men det er svært at overse at navnet også kan drive tankerne hen på tørhudet krølfedt, inkontinens og en kønsbehåring som i de gamle graviditetsbøger fra 80'erne (du ved, dem der kan flettes) Ikke pisse sexet.

Men når nu det er mit kussenavn, og det du vil kende mig som fra nu af, så lad os da lige få en ting på det rene. Jeg er ikke gammel - endnu. Men hvornår er det egentlig ok at føle sig som en gammel kusse?!

- Når man for første gang må se sig slået af et 10 år yngre pigebarn?!
- Når man lader sig score af at få hvisket "jeg synes det er frækt at du er ældre end mig" i sit øre på en tilrøget bar kl.4 om morgenen.
-Når fisseprutter ikke længere er muligt at lære at styre, men faktisk er blevet helt umuligt i sig selv?!
- Når man opdager at man frivilligt er i færd med at strikke sokker til en mand der er yngre end en selv.
-Når glidecreme ikke er nødvendigt hver gang, men hver eneste gang.
-Når glidecreme ikke er nødvendigt hver gang, men hver eneste gang.
- Når man har modtaget 2 bryllupsinvitationer, fra jævnaldrende par, inden for en uge.
-Når ens 4 år yngre veninde melder giftermål i sigte i selv samme uge.
-Når man faktisk hellere vil sove...
-Når man synes at kusse er det pæne ord for fisse.
-Når mænd med børn synes at være det mest tiltrækkende (eller er den først rigtig gal når det ikke længere er tilfældet)
-Når man har presset et barn eller to ud gennem den åbning man indtil nu kun har ladet nogen komme ind af?!
- Når man, efter første gang overskrævs på en ny fyr, opdager at det er uger siden man intimbarberede sig sidst - og er ligeglad?!
-Når man vinker farvel til den røde hævner.
-Når svedig er noget man bliver af at støvsuge og ikke af lagengymnastik.

Hvis vi nu aftaler, at det er når du kan nikke genkendende til over halvdelen af ovenstående!! For så kan jeg kalde mig en ungkusse lidt endnu.




1 kommentar:

  1. Hej om en fisse er ung eller gammel det er da lige meget føglesen er da den sammen, det er da mere den fissen tilhøre har betydning. Jeg holde mig til det helt da erfaring har den hele betydning og man skal starte et sted for at få erfaringen. Jeg vi gerne hjælpe i den unge alder og især også i den gamle alder. Skriv til mig 22991446 hilsen Bjarne

    SvarSlet